• Accés

Integració laboral a Sant Adrià del Besòs

applus

Què és Accés?

És el nostre servei d’integració laboral destinat a les persones afectades per trastorns de salut mental de l’entorn de Sant Adrià del Besòs. Utilitzem les seves capacitats per crear itineraris d’orientació o inserció individualitzats destinats a la inserció laboral. A través d’activitats individuals o grupals, s’adapta un programa d’inserció social, formativa i laboral emmarcat a l’entorn actual.

A qui va adreçat?
El servei s’adreça a totes aquelles persones que tenen un trastorn de salut mental, que conviuen i resideixen a l’entorn de Sant Adrià del Besòs, i que es troben en una situació d’atur però volen reincorporar-se al món laboral.

Com s'accedeix?
Es pot accedir al servei Accés a través del servei d’Acollida de Fundació Joia o a través de la xarxa pública o privada d’atenció en salut mental.

Requeriments per accedir ?

Estar en tractament psicològic o psiquiàtric (i/o en una situació psicopatològica compensada).

Estar motivat per iniciar un procés d’orientació, preparació i/o recerca de feina.

Presentar un nivell suficient d’autonomia personal, social i competències bàsiques per al treball.

Tenir una edat mínima de 18 anys

Equip professional
El formen persones professionals de Fundació Joia i s’integra en la xarxa de serveis sociolaborals del Consorci del barri de La Mina.

laminaEl servei Accés està gestionat per Fundació Joia i s’integra dins la xarxa de serveis sociolaborals del Consorci del Barri de La Mina

Gran Via de les Corts
Catalanes, 997