• Apunts

Oportunitats laborals al mercat protegit

Què és Apunts?

Apunts és l’empresa d’economia social de Fundació Joia dedicada a les arts gràfiques i la missatgeria a través de la seva cadena de valor social i sota els paràmetres de la Responsabilitat Social Empresarial. Les nostres línies de negoci són: disseny, impressió digital i offset, marxandatge, gran format, post-impressió, i missatgeria.

Qui forma l'equip Apunts?

Apunts està format per un equip de més de 80 persones professionals, de les quals, més del 80% són persones amb Certificat de Discapacitat per trastorns de salut mental. Totes les persones professionals amb Certificat de Discapacitat disposen d’un Pla de Formació Personal que les permet assolir els coneixements i actituds, així com el desenvolupament d’habilitats i destreses requerides en cada àrea laboral.

Com puc treballar a Apunts?
Els serveis d’inserció laboral de Fundació Joia són els encarregats de proporcionar persones candidates per cobrir les vacants existents a Apunts. Aquestes persones candidates són usuaris/es de diferents serveis de Fundació Joia, amb Certificat de Discapacitat i que han realitzat prèviament un itinerari personalitzat d’inserció laboral.

Equip professional

L’equip professional d’Apunts està format per més de 80 persones professionals, de les quals, més del 80% tenen Certificat de Discapacitat per trastorns de salut mental. També està format per Tècnics/ques d’Atenció Directa, i per la Unitat de Suport a l’Activitat Professional (USAP), on treballen persones psicòlogues i treballadores socials.

logo departament treball

Gran Via de les Corts