• Bitàcola

Canvia la teva vida laboral amb el coaching

Què és Bitàcola?

Bitàcola és el servei d’entrenament personalitzat (coaching) laboral per a persones amb patiment psicològic i/o trastorns de salut mental. Analitzem les seves demandes i les ajudem a reactivar les seves capacitats per alliberar el potencial que té cadascuna a través de la tècnica del coaching.

Oferim a la persona eines fàcils i dinàmiques que li permetran aconseguir els seus objectius laborals i personals en poc temps.

Elaborarà un eix de coordenades per poder assolir les seves metes.

A qui va adreçat?

Aquest servei s’adreça a totes aquelles persones que tenen malestar psicològic però que alhora tenen empenta per activar la seva vida laboral i personal.

Persones en atur, de baixa laboral, emprenedores o que no se senten còmodes en el seu lloc de feina.

Com s'accedeix?

Es pot accedir al servei Bitàcola per iniciativa pròpia trucant al 93 451 13 49, a través del servei d’Acollida de Fundació Joia, o a través de la xarxa pública o privada d’atenció en salut mental.

Accedir al servei Bitàcola requereix que:

Tinguis ganes d’activar la teva vida laboral.

Estiguis en disposició de prendre el compromís de moure’t per canviar les coses.

Vulguis ser l’actor o l’actriu del teu projecte personal.

L’accés al servei Bitàcola es fa mitjançant una entrevista concertada amb un/una coach que valorarà conjuntament amb la persona si és el moment de començar un procés de coaching.

Equip professional
L’equip professional del servei Bitàcola està format per psicòlegs/es-coachers que tenen formació reglada en coaching.

Gran Via de les Corts
Catalanes, 997