Equip

PATRONAT

montserratcarreras

Montserrat Carreras
professional de la salut mental.

miqueldomenech

Miquel Domènech
professor de Psicologia Social de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

toni-segarra

Toni Segarra
Operations Planning Manager de Pepsico Iberia.

xavierterradas

Xavier Terradas
Interventor TV3.

juliocastillo

Julio Castillo
Gerent de l’empresa d’economia social Apunts i responsable de l’àrea econòmica i de RRHH de Fundació Joia.

Enric2

Enric Arqués
Psicòleg clínic i codirector de Fundació Joia.

Inmaculada2

Inmaculada Pinar
Psicòloga clínica i codirectora de Fundació Joia, directora tècnica de serveis.

CODIRECCIÓ

Inmaculada2

Inmaculada Pinar
Psicòloga clínica i codirectora de Fundació Joia, directora tècnica de serveis.

Enric2

Enric Arqués
Psicòleg clínic i codirector de Fundació Joia.

GESTIÓ TRANSVERSAL

marianalzamora

Marián Alzamora
gestora transversal de Rehabilitació Comunitària.

Susana Silvestre

gestora transversal de Prelaborals.

Marisol Martí

gestora transversal d'inserció laboral.

cristinaferreti

Cristina Ferreti
gestora transversal de Clubs Socials.

COORDINACIÓ DE SERVEIS

Josep Serra

coordinador del servei d'Acollida.

cristinaferreti

Cristina Ferreti
coordinadora del servei de Club Social del districte de Sant Martí

Aroa Manzano

coordinadora del servei de Rehabilitació Comunitària i del servei de Rehabilitació de Joves del districte de Sants-Montjuïc.

marianalzamora

Marián Alzamora
coordinadora del servei de Rehabilitació Comunitària del districte de Sant Martí.

Marisol Martí

coordinadora dels serveis Itínere Adults i del servei Bitàcola Joves

Jordi Formiguera

coordinador dels serveis Itínere Joves

Marta García Treballadora Social

Marta García
coordinadora del servei Prelaboral del districte de Sant Martí

Susana Silvestre

coordinadora del servei Prelaboral del districte de Gràcia, del servei Accés i de la USAP d'Apunts. Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

oscarlozano

> La Unió
> FEARP

Servei d'Acollida