Missió

general-misio

Fundació Joia és una entitat sense afany de lucre que ofereix serveis d’inserció en salut mental a través dels seus 11 serveis, ubicats a cinc districtes de Barcelona, i a la seva àrea metropolitana. Generem itineraris d’èxit per a cada persona usuària analitzant les seves capacitats i la seva demanda, alhora que també generem oportunitats d’inclusió social a la comunitat, i oportunitats de treball dins i fora del mercat protegit, on donem un suport constant a la persona treballadora i a l’empresa contractant.

Comptem amb més de 100 persones professionals expertes en aquest camp que estan altament especialitzades i tota la Fundació està implicada en la innovació i el treball en xarxa amb els diferents agents socials, que asseguren l’èxit en els nostres serveis i projectes.

Som una entitat econòmicament sanejada i amb una política econòmica transparent. Totes les persones professionals de Fundació Joia i les seves instal·lacions tenen al seu abast les últimes tecnologies, cosa que ens permet treballar de forma integrada i cohesionada entre totes les àrees i serveis. Facilitem la formació i la promoció dels/les nostres professionals per garantir l’excel·lència en la nostra tasca.

Estem compromeses amb la sensibilització en salut mental i per això desenvolupem tota una línia d’actuació on promocionem la salut mental per modificar l’estigma i els prejudicis que es generen a la societat envers els trastorns de salut mental.

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67