Valors

puzzle valores

Innovació
Escoltem les demandes del sector i quines són les seves necessitats i responem utilitzant la creativitat i les oportunitats. Busquem marcar la diferència amb innovació estratègica, econòmica i estructural.

Confiança
Pilar i pota fonamental de la nostra entitat que no es fonamenta només en la raó, sinó que reposa, madura i creix en el sentir. Volem que aquell que vol tornar a recórrer el seu camí i construir poc a poc, ho faci mogut perquè confia en nosaltres i en ell.

Sensibilització
Percebre el valor essencial de les coses, una acció que hem de posar en pràctica cada dia per recapacitar i percebre de forma diferent per poder canviar. Un valor transversal present a l’entitat des de les accions més macro a les més rutinàries.

Oportunitats

Dotem a les persones de les capacitats necessàries perquè tinguin oportunitats reals de inserció social i laboral de qualitat.

Capacitats
A l’entitat tractem a persones amb capacitats, no a malalts mentals ni discapacitats. No parlem d’error sinó de la capacitat de millorar i així arribar a una nova meta i evolucionar.

Excel•lència
Revisem nostres actuacions i ens formem de manera contínua per poder desenvolupar la nostra feina. Però també necessitem tenir vocació, empatia i ser capaços de treballar per un objectiu comú i en xarxa.

Professionalitat
Ens dotem i facilitem formació i experiència per adquirir un nivell de coherència i autoexigència imprescindible en la execució de la nostra tasca.

Experiència
Portem 30 anys donant serveis d’inserció en salut mental però l’experiència no es mesura només amb el pas del temps, és també aprendre del que ja s’ha aprés i transmetre.

Transparència
Sinònim d’honradesa, coherència i sinceritat. Ser transparents ens garanteix confiança, seguretat i recolzament.

Compromís
Posar el màxim de les nostres capacitats a disposició de l’entitat per arribar a les metes que ens hem posat i confiat. Es converteix en la base del dia a dia.

Economia Social
Som una entitat que creu en les empreses fonamentades en la valoració de la persona i el seu entorn per sobre del capital. El principal repte de les empreses d’economia social és la generació de cohesió social allà on s’instal•len basats en criteris responsables i des de l’entitat les recolzem.

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67