Visió

general-visio

Fundació Joia treballa cada dia per motivar, definir i donar a conèixer les capacitats de les persones afectades per trastorns de salut mental, i vol aconseguir la total normalització en els processos d’inserció social i laboral en salut mental. Per això, volem ser referent d’innovació professional permanent en la implantació de noves accions d’inclusió que donin resposta a necessitats no cobertes, en col·laboració amb organitzacions i administracions públiques amb objectius comuns.

Volem ser referent de qualitat consolidada en l’àmbit de la salut mental amb un elevat nivell d’excel·lència en la prestació dels nostres serveis i volem que les nostres persones donants adquireixin un compromís amb la Fundació i amb la nostra tasca social. També treballem per poder multiplicar les oportunitats d’inclusió social com a part del projecte de vida de les persones usuàries.

Finalment, volem aconseguir una societat sensibilitzada i conscienciada envers els trastorns de salut mental i que aposti per una economia social.

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67