El programa Talent Jove realitza visites a empreses

Les persones usuàries del programa Talent Jove de Fundació Joia han realitzat diverses visites a empreses durant les últimes setmanes per tal de conèixer perfils professionals i realitats laborals.

lafontana talentjove

Han visitat l’Espai Jove La Fontana, al barri de Gràcia, on han pogut conèixer els recursos que tenen a l’abast en diferents temes i serveis especialitzats, com ara l'habitatge, la mobilitat internacional, recursos d’orientació educativa, d'assessorament laboral, de tallers específics, salut, etc. A més, també han pogut conèixer la proposta de l'agenda d'activitats culturals i de lleure adaptades a les necessitats i demandes de les joves del territori.

També han visitat la llibreria La Caníbal, amb l’objectiu de conèixer els perfils professionals de llibreter/a i d’atenció al públic. Se’ls ha explicat l’estructura organitzativa de l’empresa, les tasques i funcions que s’hi desenvolupen, i les activitats culturals que s’hi realitzen durant l’any.

La visita a Mullor ha tingut com a objectiu conèixer el perfil professional requerit en el sector de la neteja industrial. La responsable de Formació i Selecció, Pilar Guiral, ha exposat els requisits demandats, els sectors on treballen i la maquinària de treball, entre d’altres.

mullor talentjove

lacanibal talentjove