El programa Talent Jove visita HP i Fundació Arrels

Les persones usuàries del programa Talent Jove de Fundació Joia han visitat aquest passat mes de novembre l'empresa HP i la Fundació Arrels per tal de conèixer aquestes organitzacions de primera mà i veure'n el funcionament.

talentjove HP

Per una banda, les persones usuàries joves van visitar l'empresa d'informàtica Hewlett Packard (HP), on van conèixer la història de l'empresa, els diferents departaments que la configuren i com treballen a la seu de Sant Cugat i a la resta de les seus. A més a més, van poder conèixer els diferents perfils professionals que hi ha dins l'empresa i alguns serveis que externalitzen.

Dues persones tècniques d'HP van ensenyar a les joves com es porten a terme els processos de realització dels productes en impressió 3D, innovació del producte, testeig del producte i l'ús i aplicabilitat dels productes, tant en tecnologia com en aplicacions mèdiques com ortopèdia. A més van mostrar les instal·lacions de prova, espais de màrqueting, laboratoris i espais on estudien i proven el producte abans de la venda.

D'altra banda, les persones usuàries joves també van visitar la Fundació Arrels, dedicada a l'atenció de persones sense llar de la ciutat de Barcelona, on van poder conèixer el funcionament i organització d'una entitat, així com les línies de treball que duen a terme des d'Arrels: assistència, comunicació i voluntariat.

També se'ls va parlar sobre el recompte que va dur a terme Arrels al mes de maig per poder comptabilitzar el total de persones que dormen al carrer a la ciutat de Barcelona.

talentjove fundacioarrels

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Códi de seguretat
Actualitzar