Estrenem nou servei: Itínere +45

Ja està en marxa el nou servei Itínere +45, destinat a la orientació i el suport en la recerca de noves oportunitats laborals a Nou Barris, localitzat al Centre Cívic Can Verdaguer i a l'Ateneu La Bòbila.

seusitinere45

Trobaràs Itínere +45 al Centre Cívic Can Verdaguer els dilluns i els divendres de 9:45 a 13:45h, a l'Ateneu La Bòbila els dimarts, dimecres i dijous de 10 a 13h i a la seu de Fundació Joia al districte de Gràcia de dilluns a dijous de 14 a 17h.

Què és Itínere +45?
És el nostre servei d’orientació i suport a la inserció laboral a l’empresa ordinària per a persones de 45 anys o més, que tenen un trastorn de salut mental, i que busquen noves oportunitats laborals.

Destaquem les fortaleses que han adquirit amb la seva experiència laboral, desenvolupem noves capacitats, i ajudem a redefinir el perfil professional, per a que es puguin adaptar de forma ràpida a les noves condicions del mercat laboral, i així crear processos d’inserció laboral exitosos.

Si ets una professional de la xarxa pública o privada d'atenció en salut mental, de serveis socials o de les àrees bàsiques d'atenció primària de Nou Barris i creus que tens persones usuàries o pacients que creus que es podrien beneficiar d'aquest servei, posa't en contacte amb nosaltres!

On pots trobar Itínere +45?

verdaguer

Nou Barris
Centre Cívic Can Verdaguer
c/Piferrer, 94
08016 Barcelona
Truca'ns al 699 490 819

labobilaNou Barris
Ateneu La Bòbila
c/de l'Estudiant, 1
08016 Barcelona
Truca'ns al 699 490 819

industria

Gràcia
Fundació Joia
c/Indústria, 50
08025 Barcelona
Truca'ns al 93 210 24 19

A5. Logotip2Amb el suport de l'Ajuntament de Barcelona.

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Códi de seguretat
Actualitzar

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21