Fundació Joia renova el segell del Charter de la Diversidad

Fundació Joia i Apunts han reafirmat el seu compromís amb la diversitat i han renovat el Segell del Charter de la Diversidad pel període 2018-2020.

sello charter diversidad1820

Després d’haver consolidat les directrius d’inclusió, de no discriminació i de divulgació dels principis del Charter que vam signar fa 2 anys, ara tornem a verificar el nostre compliment i els avenços en bones pràctiques que l’empresa porta a terme amb els principis rectors impulsats per la Direcció General de Justícia de la Comissió Europea en quant a les nostres polítiques en la lluita contra la discriminació i la millora de la competitivitat empresarial.

El Charter de la Diversidad és una carta/codi de compromís que firmen amb caràcter voluntari empreses i institucions per fomentar el seu compromís cap als principis fonamentals d’igualtat. Un dels punts clau que promou és "avançar en la construcció d'una plantilla diversa, fomentant la integració de professionals amb perfils diversos independientement del seu gènere, orientació sexual, raça, nacionalitat, procedència ètnica, religió, creences, edat, discapacitat o qualsevol altra circumstància personal o social".

Aquí trobaràs més informació sobre el Charter de la Diversidad.

Códi de seguretat
Actualitzar