Parlem d'igualtat al Matí de Catalunya Ràdio

Jordi Formiguera, coordinador d'Itínere Joves i agent d'igualtat de Fundació Joia, ha participat aquest 8 de març al Matí de Catalunya Ràdio per parlar de bretxa salarial i plans d'igualtat en ocasió del Dia de la Dona.

catradio3

Formiguera ha parlat sobre l'experiència de la Fundació Joia en igualtat de gènere. Ha puntualitzat que a la organització no hi ha bretxa salarial, i que "disposem d'unes mesures que faciliten una bona conciliació i que ajuden a que el nombre de dones que demanen reducció de jornada s'hagi reduït". Donada l'alta feminització del sector, aquestes mesures aposten per fomentar la corresponsabilitat d'ells i d'elles.

Així mateix, també ha parlat del protocol d'assetjament sexual que existeix a Fundació Joia, que "estableix una tolerància 0 davant de qualsevol assetjament. Es garanteix la confidencialitat a través d'un canal específic", ha explicat Jordi Formiguera.

A l'espai també hi han participat Marc Mascareñas, d'Aigües de Barcelona; Elba Mansilla, de Ciutat Invisible; Oriol Abelló, d'HP Espanya i Guadalupe Pulido, de l'Ajuntament de Barcelona.

Aquí podràs escoltar la tertúlia.

catradio2

Códi de seguretat