Realitzarem el Firafest gràcies a les vendes de Sant Jordi

rosesstjordi18Durant la diada de Sant Jordi 2018 Fundació Joia ha recollit 2.456€ gràcies a les vendes generades a les diverses parades d'arreu de Barcelona. Aquesta quantitat anirà destinada al Firafest, la festa d'estiu de Fundació Joia, que també és un esdeveniment de conscienciació en salut mental, i que enguany celebrarem el 6 de juliol a la plaça de La Sedeta.

Enguany hem comptat amb parades a Sant Martí, Gràcia i Sants-Montjuïc, i l'empresa d'economia social Apunts també hi ha participat amb una parada a l'exterior de la botiga del c/Consell de Cent, 221. A més a més, Apunts ha disposat d'una parada a l'empresa Danone per vendre els seus productes. Fundació Joia també ha tingut la oportunitat de vendre roses solidàries al pati d'entrada de l'Ajuntament de Barcelona com a membre de la Xarxa d'Inclusió Laboral de Barcelona (XIB), on vam rebre la visita de l'alcaldessa Ada Colau.

També volem destacar la solidaritat de l'empresa de lloguer de vehicles Drivy, que ens ha cedit 3 vehicles per transportar el material des de les nostres seus fins a les parades, i de la Floristeria Fiori, que dels guanys de les roses de Sant Jordi ha fet un donatiu a la Fundació.

Volem expressar el nostre agraïment a totes les persones professionals i voluntàries de la Fundació Joia que han fet possible aquesta Diada, i també a les empreses que han col·laborat amb nosaltres durant Sant Jordi. Ens veiem al Firafest!

Us deixem amb un vídeo resum de la Diada de Sant Jordi.

Códi de seguretat
Actualitzar