Els Clubs Socials estrenen 'Encreuaments a Vanuatu'

clubs beckettEl proper divendres 15 de juny s'estrena 'Encreuaments a Vanuatu', el projecte de creació artística amb la Sala Beckett en el que participa el Club Social de Fundació Joia. La obra es representarà els dies 15, 16 i 17 de juny a la Beckett.

'Encreuaments a Vanuatu' parla dels llaços entre una comunitat de la illa de Vanuatu. Explora les diferències, les seves preocupacions i la relació entre persones. Aquí podràs trobar més informació i comprar entrades per a qualsevol dels dies de representació.

Els usuaris i usuàries dels Clubs Socials de la fundació han estat treballant en aquest projecte durant mesos, que forma part del programa ART i PART de creació artística comunitària als barris, concretament al de Poblenou. El projecte ha servit per generar vincles entre equipaments del barri i la ciutadania i trencar prejudicis i l'estigma al voltant de la salut mental.

Desitgem molta sort als i les artistes en els tres dies de representació!

Els Clubs Socials també participaran a L'Altre Festival. Com que enguany la data es solapa amb la representació d'Encreuaments, el Club presentarà un vídeo de presentació d'aquest projecte amb la Sala Beckett per donar-lo a conèixer.

Códi de seguretat
Actualitzar