Apunts participa al XIII Congrés Mundial de WAPR

WAPR

Del 5 al 7 de juliol el nostre centre especial de treball Apunts serà present al XIII Congrés Mundial de l'Associació Mundial de Rehabilitació Psicosocial (WAPR), que porta per nom 'Recuperació, Ciutadania i Drets Humans: Revisant els consensos' i que es farà al Palau Municipal de Congressos de Madrid. El director gerent d'Apunts, Julio Castillo, intervindrà en un dels simposis el dia 6 de juliol.

El simposi on participarà Castillo porta per nom 'Inserció Laboral en Salut Mental. Quatre iniciatives d'empresa social i solidària', i presentarà el cas i experiència del centre especial de treball Apunts. La taula estarà moderada per Guillem Homet, director de la Comunitat Terapèutica del Maresme i director del Màster en Salut Mental Comunitària de la Universitat de Barcelona, i comptarà també amb Miguel Ángel Ruiz, de la Fundació Molí d'en Puigvert/Comunitat Terapèutica del Maresme, Eugenio Díaz i Francesc Vilà, de Fundació Cassià Just/Cuina Justa i Pere Quetglas de 3 Salut Mental /3 Glops.

WAPR és una ONG internacional, amb representació a 40 països de tots els continents, composta principalment per professionals interdisciplinaris de salut mental (psiquiatres, psicòlogues, infermeres, treballadores socials, ocupacionals-terapeutes, educadores socials, etc.

Consulta aquí el programa del Congrés.

Códi de seguretat
Actualitzar