Com ha anat el Firafest 2018?

FirafestEl passat 6 de juliol va tenir lloc el Firafest, la festa d’estiu de la Fundació Joia, a la plaça de La Sedeta de Gràcia, a Barcelona.

Unes 200 persones van participar a les diverses activitats proposades: un concurs fotogràfic, jocs de taula i esportius, un photocall, taller de teatre i una parada on es mostraven diferents notícies amb estigma. Enguany les activitats s'han organitzat conjuntament entre les persones usuàries i professionals, aportant la visió de tothom i assegurant una festa ben divertida i inclusiva. Com a tancament d'activitats es va organitzar una dansa col·lectiva i es van entregar els premis del concurs fotogràfic. El grup de música ‘Los Amigos de Charlie’ va tancar la festa un any més amb una actuació musical.

Pepsico, Calidad Pascual, Bonpreu i Bicentury van fer donacions de productes per als berenars, i La Tavella va cedir una panera que es va sortejar durant la festa.

Aquí podràs veure un vídeo resum de la festa.

Códi de seguretat
Actualitzar