Participem al debat 'Salut i dones' de La Vanguardia

miradors catEl proper 30 de juliol el nostre Agent d'Igualtat i Gestor Transversal d'Inserció laboral, Jordi Formiguera, participa al debat 'Salut i dones', enmarcat dins el cicle de debats 'Els Miradors de Catalunya', organitzat per La Vanguardia.

El debat, que començarà a les 11:30h, incideix sobre aspectes clau de la vida de les dones, tant socials, com laborals i de salut. Vol posar de relleu que, tot i que les dones viuen més anys que els homes, tenen pitjor salut i més trastorns crònics, fet que manifesta també una important desigualtat de gènere.

A més de Jordi Formiguera, al debat també hi participarà la Consellera de Salut, Alba Vergés; la sots-directora del CatSalut, Marta Chandre; la cap de l'àrea d'apoderament personal de la Fundació Surt, Meritxell Benedí; la cap d'Obstetrícia i Ginecologia de l'Hospital Vall d'Hebron, la Dra. Elena Carreras; i el cap de Ginecologia de l'Hospital Clínic de Barcelona, el Dr. Francesc Carmona.

Podràs seguir el debat per la pàgina web de La Vanguardia, on es farà un seguiment en streaming, o a través de l'emissora de ràdio RAC1. La Vanguardia en paper també en farà difusió.

Códi de seguretat
Actualitzar