Accés obre canals de col·laboració amb el Centre Fòrum-Parc de Salut Mar

acces xerradaEl passat 26 de juliol el servei Accés va impartir un taller de competències transversals a persones usuàries de l'Hospital de Dia del Centre Fòrum-Parc de Salut Mar, motivada després d'una presentació del servei el passat juny amb el Centre.

L’objectiu d’aquesta activitat va ser que les usuàries poguessin conèixer les seves competències transversals i saber identificar-les mitjançant dinàmiques grupals. Tothom va participar activament a les dinàmiques i, un cop acabada l'activitat, els usuaris i usuàries van parlar del seu entusiasme envers el model de competències.

Al final de la sessió van manifestar el seu interès en poder donar continuïtat a aquesta col·laboració.

consorcibarrimina*El servei Accés, dirigit a persones amb trastorns de salut mental de l’entorn del Barri de la Mina i Sant Adrià de Besòs, s’integra dins la Xarxa de Serveis Sociolaborals del Consorci del Barri de La Mina i està gestionat per Fundació Joia.

Códi de seguretat
Actualitzar