Participarem al Park(ing) Day 2018

pkingdayEls serveis de Rehabilitació Comunitària de persones adultes i de Rehabilitació de joves participaran el proper 21 de setembre al Park(ing) Day 2018 a Barcelona amb tres espais a la ciutat: a Sants, a Sant Martí i a Gràcia. L'esdeveniment tindrà lloc a tot el món amb l'objectiu de reflexionar sobre el model de mobilitat, el verd urbà i l'espai públic.

Amb aquesta iniciativa es transformen de forma efímera places públiques d’aparcament en parcs, jardins i altres formes d’ús de l’espai públic amb l’objectiu de reivindicar un model de ciutat centrat en les persones i en el medi ambient. A Barcelona aquesta acció es fa de forma organitzada amb diferents entitats i tindrà com a tema transversal l'urbanisme feminista, amb un homenatge a Jane Jacobs.

A Sant Martí ens trobaràs al c/Concili de Trento, 41 (al costat del Parc del Clot de la Mel); a Gràcia, al c/Nàpols 314, i a Sants, a Avinguda Josep Tarradellas 11-13.

Aquí trobaràs més informació del Park(ing) Day Barcelona.

Códi de seguretat
Actualitzar