Rebem la visita del President del Parlament de Catalunya

Roger Rorrent Joia

El passat 6 de setembre Fundació Joia va rebre a la seu de Gràcia la visita del President del Parlament de Catalunya, Roger Torrent, qui va demanar poder conèixer l'entitat com a organització referent en salut mental a Catalunya.

El President del Parlament va voler visitar les instal·lacions i diferents tallers que estaven realitzant els diversos serveis que es troben a la seu de Gràcia, com ara els d'enquadernació, cuina, electricitat i recerca activa de feina; així com la seu que té allà Apunts.

Després de la visita, Torrent va realitzar una reunió a porta tancada amb la Codirecció de l’entitat, les Gestions Transversals de totes les àrees i la Direcció d’Apunts, on se li van presentar les diferents missions de cada àrea i Apunts, les necessitats que cobreix i les barreres que tenen, a més de tractar els reptes de futur de la Fundació, la salut mental, i del Tercer Sector Social a Catalunya.

Torrent va mostrar molt interès per tota la feina que es realitza a l’entitat, i va finalitzar la visita signant el llibre de d’honor.

Roger Torrent barra

Códi de seguretat