‘Posem els 5 sentits’ amb Fòrum pel Dia Mundial de la Salut Mental 2018

DMSM 18

El proper divendres 5 d’octubre Fundació Joia celebra, juntament amb Fòrum Salut Mental, el Dia Mundial per la Salut Mental, sota el lema ‘Posem els 5 sentits per la Salut Mental’. L’acte tindrà lloc a la Plaça Universitat de Barcelona a partir de les 11 del matí. L'actriu Amparo Moreno serà l'encarregada de llegir el manifest de Fòrum Salut Mental i presentarà l'acte.

Hi haurà un total de 6 envelats, un de Fòrum Salut Mental i 5 envelats més amb activitats. Cada envelat estarà vinculat a un dels cinc sentits: Olfacte, Oïda, Tacte, Gust i Vista, i a cada envelat hi trobareu una activitat on donarem tot el protagonisme a un dels 5 sentits: ‘L’arbre de les olors’ (olfacte), ‘Sopa de lletres’ (tacte), ‘El gust del bon llenguatge’ (gust), ‘El joc de les emocions’ (vista) i ‘Rumors i Estigmes’ (oïda).

Per celebrar aquest dia tan important, des de Fòrum Salut Mental s'ha convidat a diferents personalitats polítiques com el Conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani ; la Consellera de Salut, Alba Vergés i l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, però també participaran en la cloenda de l’acte la colla de castellers Els Trempats de la Universitat Pompeu Fabra, que faran un pilar de 4.

Amb aquest acte festiu i reivindicatiu volem reclamar que cada dia, tant les persones com les entitats públiques, s’impliquin més amb la salut mental. Des de Fòrum Salut Mental i les entitats que la formen volem conscienciar que tothom s'ha d’implicar amb els 5 sentits en la millora de la salut mental de la nostra comunitat.

El hashtag de la jornada serà #PosemEls5Sentits.

0 #2 Fundació Joia 04-10-2018 08:43
Cito a Monica Juez:
Voldria saber fins quina hora estaran les carpes. Jo arribaré passades les 12h

La cloenda serà a les 12:40h! :)
0 #1 Monica Juez 03-10-2018 23:09
Voldria saber fins quina hora estaran les carpes. Jo arribaré passades les 12h