Joia, una de les fundadores de la Fundació iSocial

isocial

El passat mes de juliol es va constituir la nova Fundació iSocial, que té per objectiu impulsar la innovació al sector dels serveis socials a Catalunya, i que aquest mes de setembre ha iniciat la seva activitat. Fundació Joia va ser una de les entitats fundadores.

La nova Fundació iSocial pretén cobrir el buit existent en aquest àmbit a casa nostra, amb la finalitat de contribuir a millorar i a fer avançar el sistema de benestar a Catalunya.

Entre les activitats que la Fundació iSocial posarà en una primera fase destaca el primer curs de Postgrau a Catalunya dedicat a la innovació en el sector dels serveis socials, en col·laboració amb l’Escola de Treball Social de la Universitat de Barcelona i el Col.legi Oficial de Treball Social de Catalunya; projectes en el camp del big data aplicat als serveis socials; i activitats de recerca sobre la soledat no desitjada en àrees urbanes i l’ocupabilitat de col·lectius sense opcions d’inserció laboral. Les seves propostes s’adrecen principalment a ajuntaments, entitats del tercer sector i els/les professionals del sector social.

La Fundació iSocial neix de la convicció de les persones i organitzacions que l'han impulsat que el sistema de benestar a Catalunya necessita avui innovar per poder seguir garantint el seu impacte transformador sobre tota la societat i sobre les persones i les comunitats més vulnerables. I el sector de serveis socials, en particular, necessita invertir en coneixement per revisar la vigència dels conceptes que fonamenten la seva actuació, i per dotar-se d’eines, procediments, nous models i noves pràctiques professionals que siguin capaços de donar una millor resposta a les necessitats socials del present i anticipar-se a les futures.

Aquí trobaràs més informació de la Fundació iSocial.

Códi de seguretat
Actualitzar