Els Clubs Socials participen al Cicle “Vores i Ales: Art i Diversitat"

voresiales sencerEls Clubs Socials de Fundació Joia, juntament amb d'altres clubs que pertanyen a Fòrum Salut Mental, participen al Cicle “Vores i Ales: Art i Diversitat”, que tindrà lloc del 25 de setembre al 6 d'octubre en diversos espais del barri del Poblenou de Barcelona.

“Vores i Ales” proposa un seguit d’activitats amb, com a mínim, dos elements comuns: l’art i la diversitat mental. Es tracta d’una curadoria col·lectiva entre la Fundació Joia, Fòrum Salut mental, els programes artístics del centre cívic Can Felipa, l’associació d’oci inclusiu Saräu, la Fundació Photographic Social Vision, les biblioteques del Poblenou, l’Institut Municipal de Persones amb Discapacitat i el Districte de Sant Martí, resultat de mesos de trobades i sabers compartits.

Durant dues setmanes hi haurà tallers, espectacles, audiovisuals, exposicions i lectures a diversos espais del Poblenou gratuïts i oberts a tothom. Els Clubs Socials hi presentaran, el dia 6 d'octubre a les 5 de la tarda, una adaptació de la obra de teatre "Encreuaments a Vanuatu", que formava part del programa "Art i Part Poblenou" i que van estrenar el passat mes de juny.

Aquí podràs consultar el programa del cicle.

Códi de seguretat
Actualitzar