Celebrem el Dia Mundial de la Salut Mental amb Fòrum

DMSM18 grup

El passat divendres 5 d’octubre Fundació Joia va celebrar, juntament amb Fòrum Salut Mental, el Dia Mundial per la Salut Mental, sota el lema ‘Posem els 5 sentits per la Salut Mental’ a la Plaça Universitat de Barcelona, on es van fer diverses activitats. L'actriu Amparo Moreno va el manifest de Fòrum Salut Mental i va presentar l'acte, al que també va assistir la Comissionada de Salut i Diversitat Funcional de l'Ajuntament de Barcelona, Gemma Tarafa.

La colla castellera Els Trempats de la Universitat Pomeu Fabra va ser l'encarregada de fer la cloenda de l'acte amb un pilar de 4, des del que es va desplegar el cartell amb el lema de l'acte.

Amb aquest acte festiu i reivindicatiu vam reclamar que cada dia, tant les persones com les entitats públiques, s'han d'implicar més amb la salut mental. Des de Fòrum Salut Mental i les entitats que la formen volem conscienciar que tothom s'ha d’implicar amb els 5 sentits en la millora de la salut mental de la nostra comunitat.

No et perdis el vídeo resum de la jornada!

Códi de seguretat
Actualitzar