Signem l'Acord d'E-Treball per al personal assistencial

Firma etreball

El passat dijous 11 d’octubre es va signar el I Acord sobre el Personal Assistencial sobre les condicions de la prestació de serveis a la Fundació Joia en modalitat d’e-treball. L’Acord va ser signat per la Codirecció General, en representació del Patronat de la Fundació, Direcció RR.HH, Gestions Transversals, Direcció RSE, i la Comissió d’Igualtat.

L’Acord recull les condicions d’accés a aquesta modalitat, les seves condicions d’implementació, les causes de rescissió immediata d’accés a aquesta modalitat, la prevenció de riscos laborals, i la propietat intel·lectual i protecció de dades de caràcter personal.

A més, donada la novetat i complexitat de la matèria, s’ha establert una Comissió per al seguiment i interpretació del contingut d’aquest Acord, formada per la Codirecció General, en representació del Patronat de la Fundació, Direcció RR.HH, Gestions Transversals, Direcció RSE, i la Comissió d’Igualtat.

El proper 5 de novembre serà el primer dia que es posarà en marxa l’e-treball per al personal assistencial.

Códi de seguretat
Actualitzar