Impartim una formació a Incorpora

formacioimpulsem

El passat 16 d'octubre Fundació Joia, en representació de Fòrum Salut Mental, va participar com a docent en una formació per a tècniques professionals d'Incorpora al Caixafòrum de Barcelona.

Aquesta formació va portar per títol 'Estratègies de prospecció en salut mental' i va tenir per objectiu facilitar eines i recursos a les professionals d'Incorpora en relació a la defensa de les candidatures de cara a les empreses quan els arriben candidats i candidates amb un diagnòstic per un trastorn de salut mental o un certificat de discapacitat derivat d'aquest.

Des de la Fundació i en representació de Forum Salut Mental vam liderar aquesta part de la formació a través de la creació del contingut col·laborant amb altres entitats especialitzades: Fundació DAU, Àuria, Mosaic, Fundació Tallers i El Molí d'en Puigvert.

Aquestes formacions s'han dut a terme també a Cerdanyola del Vallès i a Igualada.

Códi de seguretat
Actualitzar