Participarem a un congrés sobre exclusió social i discapacitat a la UAO

uao

El proper 22 de novembre participarem al Congrés Internacional sobre Exclusió Social, Discapacitat i Bones Pràctiques a l'empresa que organitza la Universitat Abat Oliba CEU a Barcelona.

L'acte començarà a les 8:30h amb l'entrega d'acreditacions i comptarà amb una conferència inaugural del Director de l'Institut de la Discapacitat de la Generalitat de Catalunya, Antonio Galiano.

Fundació Joia participarà a una taula rodona sobre "El paper de les entitats socials com a potenciadores de la inserció laboral", en la que també participaran la Fundació Privada Trinijove, Fundació Prevent i la Fundación Federico Ozanam.

A les 12h hi haurà una conferència del catedràtic emèrit de la London Southbank University Alex Murdock, i a continuació hi haurà una altra taula rodona on diverses empreses parlaran de les seves bones pràctiques en inclusió social.

Jesús Maria Prujà, President de la Comissió Tècnica de Universitat i Discapacitat a Catalunya (UNIDISCAT) clausurarà la jornada.

Códi de seguretat
Actualitzar