Accés imparteix un taller de Currículum per Competències

activitatacces

El passat 15 de novembre el servei Accés va impartir un taller de Currículum per Competències dins unes jornades d'intercanvi de coneixement entre professionals dels diversos serveis que formen part de la xarxa del Consorci de La Mina.

Durant una primera part es va fer una explicació sobre els objectius d’un currículum i els tipus de competències, fent èmfasi en les competències transversals, mentre que a la segona part es va fer una dinàmica grupal per assolir els termes treballats.

Per finalitzar es van analitzar diferents currículums per competències, de més senzills a més complexes.

consorcibarrimina *El servei Accés, dirigit a persones amb trastorns de salut mental de l’entorn del Barri de la Mina i Sant Adrià de Besòs, s’integra dins la Xarxa de Serveis Sociolaborals del Consorci del Barri de La Mina i està gestionat per Fundació Joia.

Códi de seguretat
Actualitzar