Participem a la xerrada Socialitzant BCN sobre salut mental i adolescència

socialitzantbcn

El passat 22 de novembre el Gestor Transversal d'Inserció Laboral de Fundació Joia, Jordi Formiguera, va participar a la xerrada Socialitzant BCN, organitzada pel Social.cat, per parlar sobre salut mental i adolescència. La jornada va tenir lloc a l'Espai Francesca Bonnemaison de Barcelona.

Jordi Formiguera va parlar sobre la inserció laboral de joves amb trastorns de salut mental i sobre la tasca que fa Fundació Joia en aquest àmbit: “Tenim un mercat laboral molt precari i a la vegada molt exigent. Algunes joves que arriben a Fundació Joia han tingut un trencament a la vida i han de recuperar l’estabilitat. Nosaltres fem aquest suport”, explicava Formiguera.

A més de Formiguera també hi van participar Niobe Portero i Marta Gaspar, activistes d'Obertament, i Pilar Solanes, cap del Departament de Salut de l'Ajuntament de Barcelona.

Códi de seguretat
Actualitzar