Participem a la nova Taula de Salut Mental de Sant Martí

taulaSMsantmarti

El passat 16 de gener Fundació Joia va participar a la inauguració de la Taula de Salut Mental de Sant Martí, la cinquena que es posa en marxa a la ciutat de Barcelona i que té per objectiu complir amb el pla de salut mental vinculat al Pla de Barris, detectar necessitats, fer diagnòstic de la situació i posar en marxa accions.

L’Ajuntament de Barcelona prioritza la salut mental. Per això el setembre de 2016 va elaborar i aprovar el primer Pla de salut mental, que té per objectius la promoció, prevenció i atenció de la salut mental. Aquest pla s’estructura en 4 línies estratègiques, 11 objectius i 111 línies d’acció concretes, prioritzant l’atenció de la infància i l’adolescència.

Des de Fundació Joia participarem amb els serveis de Rehabilitació Comunitària i Rehabilitació de Joves, així com amb els diversos serveis d'inserció Itínere presents al territori.

La taula està constituïda per grups polítics municipals; diferents sectors de l’Ajuntament, com salut o ocupació: entitats i organitzacions proveïdores de serveis de salut mental; organitzacions professionals i d’altres institucions com l’Agència de Salut Pública de Barcelona i el Departament de Salut de la Generalitat de Catalunya.

A la presentació d'aquesta Taula van participar Gemma Tarafa, Comissionada de salut i de diversitat funcional de l'Ajuntament de Barcelona; Pilar Solanes, cap del Departament de Salut de l’Ajuntament de Barcelona; i Josep Maria Montaner, regidor del districte de Sant Martí.

Códi de seguretat
Actualitzar