Arriba el Firafest 2017

El divendres 7 de juliol, de 17:30h a 20:30h, se celebra el Firafest, la festa d’estiu de Fundació Joia. Enguany tindrà lloc a les Pistes Poliesportives del Parc Joan Miró, al districte de l’Eixample, i porta per nom ‘La gimcana de l’artista’. Podreu gaudir de diverses activitats relacionades amb l’art.

firafest2017

Tots els serveis de Fundació Joia participen organitzant el Firafest, on totes les persones que es vulguin apropar podran participar en les diverses activitats que imparteixen les persones usuàries i professionals. ‘La gimcana de l’artista’ inclou activitats relacionades amb les diverses branques de l’art.

L’acte està obert a tothom i les persones que hi participin a les activitats entraran en el sorteig d’una panera i podran rebre un berenar si realitzen dues de les activitats. El berenar i la panera estan cedits per cinc empreses patrocinadores: Pepsico, Calidad Pascual, Velarte, Espiga Blanca i La Tavella. Com a cloenda d’activitats el Club Social realitzarà una dansa col·lectiva i com a cloenda final del Firafest s’ha preparat un espectacle musical.

Les activitats s’organitzen sota noms d’artistes segons la temàtica. Aquestes són les activitats que han preparat els serveis:

Àrea Marilyn Monroe:
-    Endevina la pel·lícula: el servei de Rehabilitació de Joves de Sants us farà utilitzar la mímica i l’atrezzo perquè endevineu pel·lícules.
-    Els sentits de la música: el servei Prelaboral de Gràcia us convida a expressar els sentiments que us provoca la música i pintar-los a terra.

Àrea Frida Kahlo:
-    El jardí d’una societat més justa: amb el Club Social de Sant Martí utilitzarem la pintura per fer un mandala col·lectiu i plasmarem la frase que identifica els valors de Fundació Joia: Volem ser la llavor d’una societat més justa.
-    Sent el que no pots veure: mitjançant l’expressió plàstica, dibuixarem amb els ulls tancats amb el servei Accés.
-    Els colors de l’ànima: Apunts, l’empresa d’economia social de Fundació Joia, us convida a representar sobre paper el vostre estat d’ànim mitjançant diversos colors.

Àrea William Shakespeare:
-    Explolletres: el servei de Rehabilitació de Joves de Gràcia us proposa escriure en altres llengües, i us podreu emportar a casa la vostra creació.
-    Literatura col·lectiva: Us agraden els contes? Al Club Social de Sants li agraden els contes col·lectius i us convida a participar per crear entre tots i totes un conte molt original.
-    L’intèrpret: Apliqueu els vostres coneixements de teatre per interpretar els invents que us proposa el servei de Rehabilitació Comunitària de Sants.

Àrea Dalí:
-    TrivialFest: participeu al Trivial del servei Prelaboral de Sants i endevineu les preguntes sobre art i salut mental.
-    CalmArte: amb el servei de Rehabilitació Comunitària de Sant Martí farem pots de la calma que ajuden a la relaxació, i us podreu emportar les vostres creacions.
-    La rosca de Dalí: si us agrada el joc de Pasapalabra participeu de la mà del servei Prelaboral de Sant Martí i doneu resposta a les preguntes sobre art i salut mental.

Museu del Louvre: en aquest espai podràs recollir el teu tiquet d’activitats. Supera’n dues, torna amb el tiquet segellat i rebràs un berenar gratuït. Conserva el teu tiquet per participar en el sorteig d’una panera.

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Códi de seguretat
Actualitzar

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21