Horaris de Fundació Joia per l’estiu 2017

Amb motiu de l’arribada de les vacances d’estiu, els horaris dels serveis de Fundació Joia canvien. Alguns serveis no estaran operatius durant tot el mes d’agost i d’altres canvien el seu horari.

horariestiu17

Itinere, el servei Prelaboral i Accés tanquen de l’1 al 30 d’agost, ambdós inclosos. El servei de Rehabilitació Comunitària tanca del 7 al 20 d’agost, i els dies en què estigui operatiu es treballarà de 8 a 14h.

Els Clubs Socials modifiquen els seus horaris per realitzar les activitats d’estiu, en les que es podrà participar del 17 de juliol al 4 d’agost i del 21 d’agost al 8 de setembre. L’horari d’estiu dels Clubs serà de 16h a 20h. Del 7 al 18 d’agost, ambdós inclosos, els Clubs quedaran tancats.

Apunts
L’empresa d’economia social Apunts també modifica els seus horaris per adaptar-se a les vacances d’estiu. El servei de Missatgeria no atura activitat i seguirà amb l'horari habitual durant el mes d'agost.

El local d’Apunts de Consell de Cent 221 tancarà del 14 al 20 d’agost, i durant la resta del mes d’agost el seu horari serà de 8:30h a 14:30h. Els locals d’Apunts de Sants (Avinguda Josep Tarradellas, 19-21) i de Gràcia (carrer Indústria, 50) tancaran de l’1 al 30 d’agost, ambdós inclosos. El local d’Apunts de Gran Via de les Corts Catalanes, 750 tancarà del 7 al 25 d’agost, ambdós inclosos, i la resta del mes treballarà de 8:30h a 14:30h.

Submit to FacebookSubmit to Google BookmarksSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Códi de seguretat
Actualitzar

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21