• Itínere Joves

Posa en marxa el teu pla d’acció cap al món formatiu i laboral

applus

Què és Itínere Joves?

És el nostre servei personalitzat d’orientació, formació i recerca de feina per a persones joves que tenen malestar psicològic. Preparació de currículum i de l’entrevista de feina, desenvolupament de les capacitats per fer front a les condicions del mercat laboral, i posada en marxa del projecte professional. Aquest servei compta amb el programa de Garantia Juvenil Talent Jove, destinat a facilitar el retorn al sistema educatiu i/o la inserció laboral, reforçant el paper social de la persona.
Aquest servei també compta amb el programa Bitàcola Joves.

A qui va adreçat?
El servei s’adreça a totes aquelles persones joves, de 16 a 35 anys, que tenen malestar psicològic i dificultats per accedir al mercat laboral degut a les seves circumstàncies personals, econòmiques o socials. El Programa Talent Jove de Garantia Juvenil es dirigeix a persones joves de 16 a 29 anys.

Com s'accedeix?
Es pot accedir al servei Itínere Joves a través de la xarxa pública o privada d’atenció en salut mental o per iniciativa pròpia adreçant-vos als centres cívics: Espai Jove les Basses, Can Felipa, Parc Sandaru, o a les seus de Fundació Joia dels districtes de Sant Martí i Gràcia.

Equip professional
L’equip professional del servei Itínere Joves està format per persones psicòlogues, treballadores socials, i pedagogues, totes elles especialitzades en inserció laboral.

ajuntament barcelonaFundacio catalunya la pedrerasocgeneralitatunio europea

Aquest projecte compta amb la col·laboració de l’Espai Jove Les Basses

Aquest projecte està subvencionat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya i el Fons Social Europeu en el marc de la Iniciativa d’Ocupació Juvenil, d’acord amb els Programes Integrals de Garantia Juvenil, regulat per l’Ordre TSF/318/2016 de 22 de novembre

Aquest projecte compta amb la col·laboració de l’Espai social de Fundació Catalunya-La Pedrera