Col·labora amb el V Tió dels Aliments Solidaris

tioalimentsV

Els dies 12 i 13 de desembre la Fundació Joia celebra el V Tió dels Aliments Solidaris en col·laboració amb la Creu Roja de Barcelona recaptant aliments i productes per als infants.

Participem al Dia de les Persones amb Discapacitat

diadiscapacitat17

El proper 1 de desembre el servei Prelaboral i el servei de Rehabilitació Comunitària de Joves de Fundació Joia de Gràcia participen a les activitats que es faran al barri de Gràcia de Barcelona en ocasió del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat.

Llegeix més...

Parlem sobre mercat laboral al tercer sector

JornadaConfe

Inmaculada Pinar, codirectora i directora tècnica de Fundació Joia, va participar el passat 15 de novembre en una taula rodona sobre mercat laboral i tercer sector enmarcada dins la 'Jornada - Espai Networking: Mercat de treball i Tercer Sector Social a Barcelona', organitzada per Barcelona Activa i la Confederació, que va tenir lloc a l'auditori de la seu central de Barcelona Activa.

El programa Talent Jove visita HP i Fundació Arrels

talentjove HP

Les persones usuàries del programa Talent Jove de Fundació Joia han visitat aquest passat mes de novembre l'empresa HP i la Fundació Arrels per tal de conèixer aquestes organitzacions de primera mà i veure'n el funcionament.

Rebem la visita de Mental Health Europe

visita mentalhealth

El passat 16 de novembre Fundació Joia va rebre la visita de Bob Grove, membre de Mental Health Europe, en el marc d'un recorregut que van fer diverses entitats europees per conèixer les bones pràctiques de projectes que la Taula d'Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya va seleccionar.

El programa Talent Jove visita EADA

itinerej visitaeada

Les persones usuàries joves del Programa Talent Jove de la Fundació Joia van visitar el passat 8 de novembre l'empresa de negocis EADA,  per tal de conèixer de prop l'empresa i veure quins perfils professionals se’n deriven.

Els Clubs Socials participen a la 2a Jornada d’Arts Escèniques i Salut Mental

clubsescena 17

Els Clubs Socials de Fundació Joia, juntament amb altres 6 clubs socials de Fòrum Salut Mental, van participar el passat 24 de novembre a la 2ª Jornada d’Arts Escèniques i Salut Mental al Centre Cultural Can Felipa.

Guanyem el segon premi de La Ciutat Solidària

ciutatsolidaria gestiodireccio

Fundació Joia ha rebut aquest 22 de novembre l'accèssit del V Premi Ciutat Solidària que atorga el programa La Ciutat d'Onda Cero Catalunya i el Consorci de la Zona Franca per reconèixer la tasca social de les entitats i ONGs de Barcelona.

Participem a un Cicle Felí

ciclefeli

El proper 18 de novembre dues persones tècniques del Servei de Rehabilitació Comunitària de Joves de la Fundació Joia participen al 1r Cicle Felí 'Parlem de Gats' al Centre Cívic Pati Llimona. És una activitat organitzada per El Jardinet dels Gats.

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67