L’Associació Centre d'Higiene Mental Nou Barris premia Fundació Joia

premi associacio9barris

L’Associació Centre Higiene Mental Nou Barris va premiar la Fundació Joia el passat 16 de juny per la seva tasca d’inserció laboral en salut mental en l’acte de celebració dels 35 anys de l’Associació Nou Barris, que es va fer a la sala de plens del districte de Nou Barris.

Participem a la Jornada Anual de la Xarxa NUST

xarxanust

El proper 16 de juny se celebra la Jornada Anual de la Xarxa NUST, que enguany porta per títol ‘Com tenir cura a les nostres organitzacions: salut mental i treball’. Marisol Martí, gestora transversal d’inserció laboral i coordinadora dels serveis Itínere Adults i Bitàcola Joves, participarà a una taula d’experiències. L’acte tindrà lloc a l’edifici MediaTIC de 9 a 13h.

Fundació Joia presenta la Memòria de Sostenibilitat 2016

MemoriaJoia2016

Fundació Joia ha publicat la Memòria de Sostenibilitat 2016 on es recull l’impacte de l’entitat, resultats i transparència, per tal d’analitzar els resultats de la seva activitat durant l’últim any i fer un esbós dels objectius per al 2017.

Accés visita l'Eco Parc del Mediterrani

acces-ecoparc

El passat dimarts 13 de juny,  l’equip de Prospecció d’Empreses del Consorci del barri de la Mina va organitzar una visita guiada a les instal·lacions de l’Eco Parc del Mediterrani per a les persones usuàries dels serveis de la Xarxa d’inserció sociolaboral, en la qual van participar tres persones usuàries del servei Accés.

El programa Talent Jove visita el Museu Marítim

museumaritimjoves

Les persones usuàries joves del programa Talent Jove de la Fundació Joia van visitar el Museu Marítim de Barcelona el passat 13 de juny amb l’objectiu de conèixer els diferents perfils professionals requerits per treballar en una institució cultural.

Llegeix més...

Els Clubs Socials participen a la cloenda de la lliga de futbol inclusiu

entrenamentclub

L’equip de futbol sala dels Clubs Socials participarà el proper 10 de juny a la cloenda de la lliga de futbol inclusiu que organitza la Federació Salut Mental Catalunya. L’acte tindrà lloc a Martorell a les 9:45h.

Arriba el Firafest 2017

firafest2017

El divendres 7 de juliol, de 17:30h a 20:30h, se celebra el Firafest, la festa d’estiu de Fundació Joia. Enguany tindrà lloc a les Pistes Poliesportives del Parc Joan Miró, al districte de l’Eixample, i porta per nom ‘La gimcana de l’artista’. Podreu gaudir de diverses activitats relacionades amb l’art.

Els Clubs Socials participen a L’Altre Festival 2017

laltrefestival 17

La companyia Kalidoskopi, dels Clubs Socials de la Fundació Joia, ha participat un any més a L’Altre Festival Internacional de Salut Mental i Arts Escèniques, que es va celebrar el passat 10 de juny a la fàbrica Fabra i Coats de Barcelona.

Accés participa a la Setmana Cultural de La Mina

setmanaculturalamina17

El passat dijous 25 de maig les persones usuàries del servei Accés van participar a l’activitat ‘Cafè-Pausa’ que oferien les jornades ‘Experiències per afrontar el malestar emocional’, en el marc de la Setmana Cultural de La Mina.

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67