Fòrum Salut Mental, a la nova Junta Directiva de la Taula del Tercer Sector

taula3sector novajunta

Ahir 18 d’octubre es va celebrar a Barcelona la 43ena Assemblea General de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya, en la que es va escollir Francina Alsina com a nova presidenta de la institució durant els propers 3 anys. Fòrum Salut Mental formarà part de la nova Junta Directiva.

Pel Dia Mundial de la Salut Mental, parlem obertament

virreina

Avui 10 d’octubre, en motiu del Dia Mundial de la Salut Mental, ens trobem a la plaça de la Virreina de Gràcia de 17 a 18:30h per escoltar i parlar obertament de salut mental.

Llegeix més...

Manifest a favor de la pau i la democràcia

manifest

Davant dels esdeveniments viscuts durant la jornada d’ahir a Catalunya, des de la Fundació Joia condemnem tota la violència i repressió exercida ahir contra la població civil.

Els Clubs Socials participen al 3x3 de bàsquet

3x3 basquetclubs

Les persones usuàries dels Clubs Socials de Fundació Joia que participen a les activitats d’esports a Sants i a Sant Martí participen el proper dimecres 25 d’octubre al torneig de bàsquet 3x3 que organitza el Grup Centre d’Higiene Mental de les Corts a Barcelona.

Cancel·lat l'acte del Dia Mundial de la Salut Mental

diasalutmental 17

A causa dels esdeveniments succeïts en els últims dies a Catalunya i per respecte a tots els ciutadans i ciutadanes, Fòrum Salut Mental ha decidit cancel·lar la Jornada del Dia Mundial de la Salut Mental, prevista per aquest divendres 6 d'octubre a Plaça Universitat.

‘Posem els 5 sentits’ amb Fòrum pel Dia Mundial de la Salut Mental

diasalutmental 17

El proper divendres 6 d’octubre la Fundació Joia celebra, juntament amb Fòrum Salut Mental, el Dia Mundial per la Salut Mental sota el lema ‘Posem els 5 sentits per la salut mental’. L’acte tindrà lloc a la Plaça Universitat de Barcelona.

Parlem de salut mental a 'La Ciutat' d'Onda Cero

Susana pre

Susana Silvestre, Gestora Transversal dels serveis Prelaborals de Fundació Joia, va participar el passat 10 d'octubre al programa 'La Ciutat' d'Onda Cero Catalunya en ocasió del Dia Mundial de la Salut Mental.

Posposada la 2a Jornada d’Arts Escèniques i Salut Mental

clubsocials forum

Els Clubs Socials de Fòrum Salut Mental, entre els que es troben els de la Fundació Joia, han posposat l'acte de la 2ª Jornada d’Arts Escèniques i Salut Mental a causa de la situació social i política dels últims dies. La jornada finalment tindrà lloc el proper 24 de novembre al Centre Cultural Can Felipa.

Els Clubs Socials participen a la 2a Jornada d’Arts Escèniques i Salut Mental

clubsocials forum

Els Clubs Socials de la Fundació Joia, juntament amb altres 6 clubs socials de Fòrum Salut Mental, participaran el proper 6 d’octubre a les 20:30h a la 2ª Jornada d’Arts Escèniques i Salut Mental al Centre Cultural Can Felipa.

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67