• Prelaboral

Potenciem les capacitats per a la inserció laboral

applus

Què és Prelaboral?

El Servei Prelaboral de la Fundació Joia és un servei social, complementari dels existents actualment a la Xarxa Social i Sanitària, subvencionat pel Departament d’Acció Social i Ciutadania de la Generalitat de Catalunya. Aquest servei està dirigit a la intervenció en persones amb trastorns de salut mental, per tal de procurar la seva capacitació i habilitació per iniciar un itinerari d’inserció laboral amb la finalitat d’aconseguir una integració laboral.

A qui va adreçat?
El servei s’adreça a totes aquelles persones afectades per un trastorn de salut mental que estiguin en tractament psicològic i/o psiquiàtric i tinguin necessitat d’una preparació prèvia abans d’incorporar-se al mercat laboral.

Com s'accedeix?
Es pot accedir al servei Prelaboral a través del servei d’Acollida de Fundació Joia o a través de la xarxa pública o privada d’atenció en salut mental.

Equip professional
L’equip professional del servei Prelaboral està format per persones psicòlogues, treballadores socials, terapeutes ocupacionals, integradores socials, i educadores socials.

logo departament treball

Gran Via de les Corts