• Rehabilitació de Joves

Gestió i recuperació d’habilitats socials i laborals
  • Inici
  • Rehabilitació de Joves

applus

Què és Rehabilitació de Joves?

És el servei de gestió i recuperació d’habilitats socials i laborals per a persones joves amb trastorns de salut mental. Potenciem les seves capacitats per desenvolupar el seu projecte personal destinat a la inserció social i laboral. Distingim entre dos grups: adolescents i adults/es joves.

A qui va adreçat?
El servei s’adreça a totes aquelles persones entre 16 i 25 anys que tenen un trastorn de salut mental, que estan en tractament psicològic o psiquiàtric, i que necessiten acompanyament i suport per poder definir i desenvolupar les seves capacitats en un projecte de futur, que inclogui l’objectiu formatiu i laboral.

Com s'accedeix?
Es pot accedir al servei de Rehabilitació de Joves a través del servei d’Acollida de Fundació Joia o a través de la xarxa pública o privada d’atenció en salut mental.

Equip professional
L’equip professional del servei de Rehabilitació de Joves està format per persones psicòlogues, treballadores socials i tècniques d’atenció directa.

catsalut

Gran Via de les Corts