Ajuts econòmics

Les persones professionals de Fundació Joia es poden beneficiar de diversos ajuts econòmics atorgats per l'entitat.

Ajuda bressol i escolar

L’Ajuda Bressol i Escolar són dos ajuts econòmics que atorga Fundació Joia a totes les persones professionals amb infants a càrrec de 0 a 16 anys, per a l’inici de l’escola bressol i/o inici del curs escolar. Aquest ajut oscil·la entre els 130 i 150 euros per fill o filla (depenent dels resultats de l’exercici econòmic anterior de l’organització). En el cas que les dues persones encarregades del fill/a treballin a l’entitat només una de les dues professionals podrà sol·licitar-lo. Es pot accedir a la mesura quan la persona professional tingui un mínim d’un any d’antiguitat a l’organització (s’ha d’haver incorporat abans del mes de maig de l’any anterior).

Beques formació ‘Programa inverteix en futur’

La Beca de formació del programa ‘Inverteix en futur’ és un ajut econòmic de 1.000€ que està adreçat a totes les persones professionals, que tinguin com a mínim un any d’antiguitat a l’organització, i vulguin ampliar els seus coneixements per millorar en el seu lloc de treball a partir de formacions reglades que es realitzin fora de l’horari laboral. Cada any hi ha un número de beques determinades a atorgar (depenent dels resultats de l’exercici econòmic anterior de l’organització).

Descomptes per a treballadores

Totes les persones professionals que pertanyen a Fundació Joia tenen un 20% de descompte en qualsevol tipus de producte que es realitzi al nostre centre especial de treball Apunts.

Gran Via de les Corts
Catalanes, 997