Què és Itínere +45?

Itínere +45 és el nostre servei d’orientació i suport a la inserció laboral a l’empresa ordinària per a persones de 45 anys o més, que tenen un trastorn de salut mental, i que busquen noves oportunitats laborals.
Destaquem les fortaleses que han adquirit amb la seva experiència laboral, desenvolupem noves capacitats, i ajudem a redefinir el perfil professional, per a que es puguin adaptar de forma ràpida a les noves condicions del mercat laboral, i així crear processos d’inserció laboral exitosos.

A qui va adreçat?
Aquest servei s’adreça a totes aquelles persones, que viuen al districte de Nou Barris, que tenen 45 anys o més, amb un trastorn de salut mental, i que, degut a les seves circumstàncies  personals, econòmiques o socials, tenen obstacles per tornar a integrar-se en el món laboral.

Com s’accedeix?
Es pot accedir al servei Itínere +45 a través del servei d’Acollida de la Fundació Joia, o a través de la xarxa pública i privada d’atenció en salut mental, de serveis socials, i de les àrees bàsiques d’atenció primària, totes tres pertinents al districte de Nou Barris.

Equip professional
L’equip professional del servei Itínere +45 està format per persones psicòlogues, treballadores socials, i pedagogues, totes elles especialitzades en inserció laboral.

barcelona activaAmb el suport de l’Ajuntament de Barcelona

Gran Via de les Corts
Catalanes, 997