Treballa amb nosaltres

general-treballa

Si creus que tens el perfil adequat per treballar amb nosaltres, envia’ns el teu currículum, amb una carta de presentació, i les teves dades de contacte a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

general-treballa

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

Oferta laboral

Lloc vacant: INSERIDOR/A LABORAL PEL COL.LECTIU DE SALUT MENTAL. Vacant REF 005 Joia

Empoderar a la persona usuària, amb problemàtica de salut mental, per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal, basat en un objectiu laboral, a través d’un itinerari laboral individualitzat i connectant a la persona usuària amb oportunitats laborals, d’acord a les seves preferències i possibilitats del mercat laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 005Joia"

Lloc vacant:  TREBALLADOR/A SOCIAL SERVEI PRELABORAL. Vacant REF 004 Joia

Empoderar a la persona usuària per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional, facilitant una intervenció articulada i coordinada amb tots els recursos socials, sanitaris, laborals i comunitaris. Aquesta missió es realitza dins de l’equip interdisciplinari

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.
Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 004Joia".

Lloc vacant: Tècnic/a d'Atenció Directa Servei Prelaboral. VACANT REF 003

Descripció:
Empoderar a la persona usuària per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional a través del desenvolupament de les seves pròpies competències, mitjançant un pla funcional individualitzat d'activitats rehabilitadores, i d'inclusió laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 003".

Lloc vacant: Inseridor/a Laboral pel col·lectiu de salut mental. VACANT REF 002

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 002".

Lloc vacant: Tècnic/a d'Atenció Directa Rehabilitació Comunitària. VACANT REF 001

Descripció:
Empoderar a la persona usuària per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal o professional, a través del desenvolupament de les seves pròpies competències, mitjançant un pla funcional individualitzat d’activitats rehabilitadores, i d’inclusió social i laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 001".

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67