Treballa amb nosaltres

general-treballa

Si creus que tens el perfil adequat per treballar amb nosaltres, envia’ns el teu currículum, amb una carta de presentació, i les teves dades de contacte a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

general-treballa

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

Oferta laboral

Lloc vacant: Tècnic/a d'Atenció Directa (Integrador/a Social) per persones amb problemàtica de salut mental

Descripció:
A la Fundació Joia cerquem un/a Tècnic/a d’Atenció Directa per Servei de Rehabilitació Comunitària, amb la funció d'empoderar a la persona usuària per a que es pugui fer càrrec de forma autònoma del seu projecte personal o professional, a través del desenvolupament de les seves pròpies competències, mitjançant un pla funcional individualitzat d’activitats rehabilitadores, d’inclusió social i comunitària. Aquesta missió es realitza dins de l’equip interdisciplinari i d’acord amb els valors i missió de l’organització.

Funcions:

• Disseny d'activitats rehabilitadores i tallers d'inserció social i comunitària
  • Dinamitzar activitats grupals i tallers rehabilitadors (programes d'habilitats socials, rehabilitació cognitiva, programes d'autocura i activitats de la vida diària...
  • Acompanyament individualitzat al procés de rehabilitació i reinserció
  • Suport en el projecte d'inserció social i comunitari de la persona usuària
  • Empoderar en les capacitats i habilitats segons les necessitats psicosocials de la persona usuària
  • Dissenyar la intervenció en plans individualitzats

Requeriments mínims:

• Tècnics/ques Superiors en Integració Social
  • Coneixements del col·lectiu de salut mental, la filosofia i valors de la psiquiatria comunitària i la rehabilitació psicosocial
  • Recomanable formació i experiència mínima d'un any en Salut Mental
  • Capacitat de treball en equip
  • Capacitat d'organització i planificació
  • Coneixement i maneig alt de les TICs, imprescindible Programa Excel
  • Coneixement alts en l’elaboració de programes i disseny d’activitats i projectes
  • Coneixements alts en la dinamització de grups, tallers i activitats rehabilitadores
  • Coneixements bàsics del Tercer Sector i del marc normatiu de salut mental i de Llei de Protecció de Dades
  • Coneixements bàsics dels recursos de la Xarxa de Salut Mental i els seus dispositius i programes

Competències requerides:
Coneixements (saber):

• Marc normatiu
  • Coneixements integrals dels recursos disponibles en el sector
  • Coneixements del Tercer Sector Social
  • Coneixements del col·lectiu de salut mental

Habilitats (saber fer):

• Capacitat per comunicar
  • Qualitat en la feina
  • Orientació a la persona usuària
  • Capacitat per innovar
  • Orientació als resultats

Actituds (voler fer/ser):

• Compromís
  • Adaptació al canvi
  • Treball en equip
  • Capacitat per aprendre
  • Integritat

Condicions laborals:
Jornada completa, de dilluns a dijous de 8 a 13hs i de 15 a 17hs. Divendres de 8 a 14hs.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la. .

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67