Treballa amb nosaltres

Si creus que tens el perfil adequat per treballar amb nosaltres, envia’ns el teu currículum, amb una carta de presentació, i les teves dades de contacte a: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

Lloc vacant: Tècnic/a d'Atenció Directa Rehabilitació Comunitària
Vacant REF 012Joia
Descripció:
Empoderar a la persona usuària per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal o professional, a través del desenvolupament de les seves pròpies competències, mitjançant un pla funcional individualitzat d’activitats rehabilitadores, i d’inclusió social i laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 012Joia".

Lloc vacant: Inseridor/a Laboral pel col·lectiu de Salut Mental
Vacant REF 011Joia
Descripció:
Empoderar la persona usuària, amb problemàtica de salut mental, per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal, basat en un objectiu laboral, a través d'un itinerari laboral individualitzat i connectant a la persona usuària amb oportunitats laborals, d'acord a les seves preferències i possibilitats del mercat laboral.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 011Joia".

Lloc vacant: Gravador/a de Dades i Suport Administratiu
Vacant REF 009Joia
Descripció:
Donar suport administratiu als tècnics/ques d'inserció laboral, gestionant i optimitzant les eines del servei (bases de dades, indicadors de qualitat, i gestió de documentació interna, entre altres). Aquesta missió es realitza dins d'un equip interdisciplinari i d'acord amb els valors i missió de l'organització.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 009Joia".

Lloc vacant: Treballador/a Social Servei Prelaboral Salut Mental
Vacant REF 008Joia
Descripció:
Empoderar a la persona usuària per a que pugui fer-se càrrec de forma autònoma del seu projecte personal i professional, facilitant una intervenció articulada i coordinada amb tots els recursos socials, sanitaris, laborals i comunitaris. Aquesta missió es realitza dins de l’equip interdisciplinari.

Clica aquí per descarregar-te l'oferta laboral.

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb l'assumpte "VACANT REF 008Joia".

El Responsable del tractament de les seves dades personals és FUNDACIÓ JOIA amb la finalitat d’acceptar la seva candidatura al lloc de treball ofert, així com poder participar a altres processos de selecció i ofertes de treball de la FUNDACIÓ JOIA. La base jurídica del tractament és el seu consentiment. El termini de conservació de les dades és el necessari per participar en els processos de selecció fins que la seva candidatura sigui descartada i, en tot cas, sense excedir el termini màxim d’un any. Pot retirar el seu consentiment, així com exercir els seus drets a l’adreça de correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.. Li informen del seu dret a presentar una reclamació davant l’Autoritat Catalana de Protecció de Dades.

Gran Via de les Corts
Catalanes, 997