Treballa amb nosaltres

general-treballa

Si creus que tens el perfil adequat per treballar amb nosaltres, envia’ns el teu currículum, amb una carta de presentació, i les teves dades de contacte a: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

general-treballa

Nosaltres ens posarem en contacte amb tu.

Oferta laboral

Lloc vacant: Tècnic/a en inserció laboral per persones amb dificultats de salut mental

Descripció:
A la Fundació Joia cerquem un/a Tècnic/a en inserció laboral pel col·lectiu de persones amb dificultats de salut mental. Cerquem professionals amb experiència en processos d’inserció laboral (especialment amb joves), en prospecció d’empreses, coneixements del mercat laboral i de les eines necessàries per la recerca activa efectiva.

Funcions:
-    Orientació laboral i activitats dirigides a la recerca activa de feina
-    Acompanyament individualitzat a la inserció laboral
-    Tasques de coordinació amb recursos sanitaris, socials, formatius, etc
-    Visites de prospecció i anàlisi de les necessitats de les empreses
-    Seguiment individualitzat a les empreses
-    Assessorament a les empreses en matèria de contractació laboral, bonificacions empresarials i selecció de candidats

Requeriments mínims:
-    Titulació universitària (preferentment Psicologia, Pedagogia o Treball Social)
-    Experiència mínima d’1 any amb inserció laboral en el col·lectiu de salut mental (especialment amb joves)
-    Capacitat d’organització i planificació
-    Capacitat de treball en equip
-    Imprescindible coneixements d’ofimàtica (Word, Excel i Outlook)
-    Formació i experiència en salut mental

Condicions laborals:
-  Jornada completa, de dilluns a dijous de 8 a 13hs i de 15 a 17hs. Divendres de 8 a 14hs

Si creus que tens el perfil adequat, envia el teu currículum a Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessites JavaScript habilitat per veure-la.

Avinguda Josep Tarradellas, 19-21

Gran Via de les Corts Catalanes, 997

Oficines centrals
T.  93 452 04 67