• 35 anys treballant per la inserció en salut mental

Oferim serveis d'inserció social i laboral per motivar, definir i donar a conèixer les capacitats de les persones amb trastorns de salut mental
  • Contacta amb els serveis durant la Covid

Aquestes són les diferents maneres de contactar amb nosaltres
    Llegeix més
  • Participem i col·laborem amb la societat

Realitzem activitats per sensibilitzar i enfortir els vincles amb els agents socials, el sector empresarial i la ciutadania
    Llegeix més
  • Coneixes la nostra Empresa d'economia social?

Apunts és un centre especial de treball format per un equip molt inclusiu i divers on treballen persones amb trastorns de salut mental
  • Llegeix la revista Joia

Trobaràs entrevistes, reportatges, crítiques de cinema i llibre, notícies, i altres continguts amb els que coneixeràs una altra realitat de la salut mental

ENS MOUEN LES TEVES CAPACITATS

Vols començar un itinerari amb nosaltres?

Demana una primera visita

La salut mental en primera persona

Llegeix el Bloc de les Capacitats

Saps quins són els serveis de la Fundació?

Descobreix-los!