• Bitàcola

Canvia la teva vida laboral amb el coaching

Programes Oferts

Primera sessió
Durant la primera sessió la coach-psicòloga detectarà quin és el malestar psicològic que té la persona i li servirà per a que el treballador/a prengui consciencia del procés de coaching que realitzarà per aconseguir:

Establir un objectiu concret, relacionat amb la seva situació laboral, i en el qual es basarà el procés de coaching.

Establir un pla d’acció en el qual es posaran en marxa una sèrie d’eines que l’ajudaran a aconseguir el seu objectiu.

La persona i la coach-psicòloga signaran un document on quedarà recollit: l’objectiu i el pla d’acció, el compromís personal que assumeix la persona per continuar amb tot el procés i acompanyament, i el temps i espai on es realitzarà aquest procés de coaching.

Resta de sessions
Un cop realitzada la primera sessió, la persona tindrà entre unes 10 i 15 sessions més (depenent de cada procés personal) que realitzarà cada 15 dies durant els següents sis mesos.

Durant aquestes sessions la coach-psicòloga proporcionarà diferents eines a la persona perquè pugui desenvolupar tot el procés de coaching i li serveixin per apoderar-se:

Programació Neurolingüística (PNL)
Coherència cardíaca
DAFO
Tapping
Mindfulness
Valors
Atenció Plena

A mesura que avanci el procés, la persona anirà incorporant hàbits i eines que li permetran saber detectar quines són les situacions que li generen malestar psicològic, poder solucionar-les, i apoderar-se per superar aquest malestar i que així no torni a afectar al desenvolupament de la seva feina, al clima laboral i al rendiment i consecució d’objectius professionals.

Sessió de tancament
A través d’una última sessió de revisió de tot el pla d’acció, la persona de forma natural sabrà que ha aconseguit al seu objectiu i veurà com ha millorat la seva situació laboral i el seu benestar emocional.