El servei prelaboral de Joia participa en el Mercat d'intercanvi TrocaMarina

El passat dissabte 9 de març el servei prelaboral de la Fundació Joia va participar en el Mercat d'intercanvi TrocaMarina, que es va celebrar a la plaça de la Marina de Barcelona.

trocamarina2

Aquesta iniciativa parteix de la xarxa d'intercanvis del barri de la Mina i el seu objectiu és promoure la participació comunitària per desenvolupar les xarxes socials entre els ciutadans. Qualsevol persona o institució del districte pot participar, després d'haver-ho sol·licitat anteriorment, instal·lant una taula en la qual es poden intercanviar objectes.
El servei prelaboral de Joia va participar en aquest mercat amb llibretes realitzades al propi servei. El coordinador del servei de Rehabilitació Comunitària i de Joves de Fundació Joia, Oscar Lozano, va destacar que “l’experiència va ser molt interessant i va fer que els usuaris utilitzessin les habilitats socials que tenen”.

Códi de seguretat
Actualitzar