‘Posem els 5 sentits’ amb Fòrum pel Dia Mundial de la Salut Mental

El proper divendres 6 d’octubre la Fundació Joia celebra, juntament amb Fòrum Salut Mental, el Dia Mundial per la Salut Mental sota el lema ‘Posem els 5 sentits per la salut mental’. L’acte tindrà lloc a la Plaça Universitat de Barcelona.

diasalutmental 17

Les activitats començaran a les 11h, i també es podrà gaudir de música en directe. El presentador i comunicador Vador Lladó serà el mestre de cerimònies d’enguany. El president de Fòrum Salut Mental, Enric Arqués, i les convidades institucionals faran els respectius parlaments, i després Vador Lladó llegirà el manifest. La colla castellera universitària Trempats UPF serà l’encarregada de la cloenda de la celebració, fent un pilar de 4 després de l’acte institucional.

L’objectiu d’enguany és que tothom s’impliqui amb els 5 sentits en la millora i progrés de l’atenció en salut mental: mirar, escoltar, parlar, donar suport i intuir què podem fer perquè el futur sigui diferent.

Els convidats i convidades institucionals d’aquest any són l’alcaldessa de Barcelona, l’Excma. Sra. Ada Colau, la Consellera de Treball, Afers Socials i Famílies, Sra. Hble. Dolors Bassa, i el Conseller de Salut, Sr. Hble. Antoni Comín.

El hashtag de la jornada serà #PosemEls5Sentits.