Doble finalitat social a l'hort urbà de Sants

L'hort urbà del terrat de la seu del districte de Sants-Montjuïc, gestionat per persones usuàries de Fundació Joia i Asproseat, ja ha començat a donar fruits. El passat divendres 16 de febrer les usuàries del Servei de Rehabilitació Comunitària de Sants de Fundació Joia van recollir més de 25kg de bledes, que es van donar al menjador social de Canpedró.

horturba elperiodico

Cada setmana és el torn d'una de les dues entitats que gestiona el projecte d'hort urbà. De moment s'han plantat bledes i enciams, i properament es plantaran també tomàquets. Aquesta iniciativa té com a objectiu promoure la inclusió social de persones amb discapacitat intel·lectual i amb trastorns de salut mental a través del programa 'Fem Salut a l’Hort'.

Des del menjador social de Canpedró, on donen de menjar a més de 80 persones cada dia, es fa una valoració molt positiva de la donació d'aliments frescos, que a més provenen d'un altre projecte social.

El Periódico va visitar l'hort urbà i va parlar amb algunes usuàries de Fundació Joia, com la Sanae, que explica "M’encanta venir a l’hort, i encara més saber que aquesta collita servirà per ajudar persones que ho necessiten. També m’agrada molt cuinar. Tinc moltes idees per a aquestes bledes!" a la periodista d'El Periódico.

Betevé també va fer una visita a l'hort. Mira el vídeo!

Códi de seguretat
Actualitzar