Joia recapta 350 kg de menjar i més de 180 llibres intercanviats per Sant Jordi

Entre les activitats que han fet per celebrar aquest Sant Jordi els diferents serveis de Fundació Joia, al Servei Prelaboral (SPL) de Sant Martí s’han intercanviat més de 180 llibres i al Servei de Rehabilitació Comunitària (SRC) de Sants van recaptar 350 kg de menjar.

SRCsantjordi

A Sant Martí hi van participar quasi 30 persones. Fent inventari de llibres van participar 13 persones, 8 persones van ajudar fent difusió de l’activitat dividint-se per les diferents zones del districte, i altres 8 persones van quedar-se a la paradeta per atendre la gent. Els veïns del barri es van implicar molt en l’intercanvi, sobretot intercanviant llibres del gènere de suspens i ciència ficció. A tots els participants se’ls va obsequiar amb un mini llibre realitzat de forma artesanal pels usuaris del servei.
Al SRC de Sants l’experiència ha sigut molt bona, els 47 usuaris que van participar van recollir 350 kg d’aliments per al Menjador Social de Can Pedró de Sants, que és l’entitat receptora del Banc d’Aliments.

Códi de seguretat
Actualitzar