Els prelaborals de la Fundació organitzen tallers a la 4ª Setmana l'RS

La 4t Setmana de la Responsabilitat Social a Catalunya acaba d’anunciar els seus sis tallers per a grans i petits que es realitzaran en el marc de la fira, el proper 15 de juny, uns tallers que ofereixen la Diputació de Barcelona, la Fàbrica del Sol i la Fundació Joia, i que es realitzaran a la mateixa Fàbrica del Sol de Barcelona.

04.fabrica-del-sol

Un total de sis tallers seran els que podran realitzar tots aquells que s’apropin a la Fàbrica del Sol de Barcelona per aprendre com la responsabilitat social forma part del nostre dia a dia.

Els tallers de la Fundació Joia seran realitzats i organitzats per usuaris dels tres serveis prelaborals que té l’entitat a la capital catalana.

Oferta de tallers:

-Cuina responsable: Taller de la Fàbrica del Sol sobre compra responsable on s’introdueixen temes com la reducció de residus a la compra diària, l’anàlisi del cicle de vida dels productes, el mercat de proximitat, els productes de temporada, les avantatges del consum de productes frescos i la gestió dels residus a la llar parant especial atenció al reciclatge de la fracció orgànica.

- Planter i aromàtic: Aquest taller d’ecologia i biodiversitat, de la Fundació Joia, dóna l’oportunitat de crear un planter i elaboració de bossetes aromàtiques. Dirigit a nens i nenes de 6 a 12 anys.

- Juguem amb energia: Aquest taller de la Diputació de Barcelona, dirigit a nens, explica com estalviar recursos i com fer un us responsable amb petites accions que poden fer grans canvis.

- Llibretes i punts de llibre sostenibles: Aquest taller de reciclatge està organitzat per la Fundació Joia i està basat en el principi de les 3 erres, que ens ajuda a cuidar del medi ambient: Reduïr, Reciclar i Reutilitzar. Aprofitarem materials per transformar-los en llibretes i punts de llibre sostenibles. Dirigit per a nens a partir de 5 anys, o més petits si veniu acompanyats d’un adult.

- Visita a la Fàbrica del Sol: Visita a l'edifici, on hi havia les antigues oficines de la fàbrica Catalana de Gas, i que va ser rehabilitat integrant mesures i solucions ambientals, tot un repte d'intervenció en un edifici catalogat.

- Jocs del món: Tot i que hi ha indrets molt allunyats de les nostres terres, amb cultures i tradicions diverses, hi ha jocs que es juguen a tot arreu, amb diverses adaptacions. Aquesta activitat és la que ofereix la Fundació Joia, dirigit a nens i nenes de 6 a 12 anys.

Per assistir als tallers només s’ha de fer la inscripció a través del web de la 4t Setmana de la Responsabilitat Social: http://www.setmanarse.cat/tallers.php

Códi de seguretat
Actualitzar