Presentem la Memòria de Sostenibilitat 2018

memoriajoia18Fundació Joia ha publicat la Memòria de Sostenibilitat 2018, on es recull l’impacte de l’entitat, resultats, projectes i transparència, per tal d’analitzar els resultats de l'activitat durant l’últim any i fer un esbós dels objectius per al 2019.

Aquest any seguim ampliant les dades presentades segregant-les per gènere, ja que això ens permet realitzar un millor anàlisi de la situació actual i, per tant, podem plantejar propostes reals i que aportin millors resultats. També presentem un perfil de persona usuària específic segons la tipologia de servei al que assisteix.

Si mirem les dades segregades per gènere, respecte el 2017 les dades sobre dones han augmentat significativament: un 9,34% més de dones ateses en serveis d'inserció laboral.

Pel que fa a l'atenció de persones joves, comparativament amb el 2017 augmenta un 17,32%, aconseguint també un 21% més de vinculacions als serveis per al col·lectiu jove. Celebrem un creixement entre aquest col·lectiu, ja que enguany hem obert nous serveis per a les joves.

Dades importants
Com cada any, la memòria recull les dades de l’activitat assistencial de l’entitat. Durant l’any 2018, Fundació Joia ha atès 1.935 persones i les seves famílies. D’aquestes 1.935 persones ateses, 1.732 s’han vinculat a un servei de l’entitat, 982 realitzen un itinerari d’inserció laboral i 977 l’han fet d’inserció social. A més, 344 persones han finalitzat el procés d’inserció laboral amb un contracte de treball.

Per tant, les xifres han augmentat en quant a atenció i inserció respecte l’any 2017. Al 2018 s’han atès un 4,42% més de persones i se n'han vinculat un 11,38% més; i al 2018 s’han inserit laboralment 43 persones més respecte al 2017.

Memòria 2018 Apunts
A la Memòria 2018 d’Apunts destaca la crescuda de la línia de Missatgeria i Logística (27,4%), seguida de la línia de Post-impressió (20%) i l'augment de la línia d'Impressió Digital (13,2%). La facturació d’Apunts ha crescut un 4,2% respecte l’any anterior, que es tradueix en un 4,2% més d’impacte social generat.

Podeu consultar la Memòria de Sostenibilitat 2018 aquí.

Códi de seguretat
Actualitzar