Participem en un acte de bones pràctiques en Reforma Horària

jordi setmanahoraris

L'Agent d'Igualtat de Fundació Joia, Jordi Formiguera, va participar el passat 5 de juny en un acte organitzat per la Plataforma per la Reforma Horària en el qual diverses empreses adherides a la plataforma van explicar al conseller de Treball, Afers Socials i Famílies, Chakir el Homrani, les seves bones pràctiques en aquesta matèria.

Aquest acte va tenir lloc en el marc de la Setmana dels Horaris, un espai on plantejar alternatives a la ciutadania, al teixit productiu i a les institucions públiques amb l’objectiu de promoure un canvi d’estructures i cultural.

10 empreses que ja treballen en la línia de la Reforma Horària, com és el cas de Fundació Joia, van explicar-li al conseller el Homrani quines mesures duen a terme i l'aplicació pràctica d'aquestes.

Les empreses i organitzacions participants van poder exposar els beneficis d'aplicar uns horaris més endreçats, que no només milloren la salut de les persones i la dedicació al seu temps personal i de cures, sinó que crea espais de treball més sans i competitius, augmenta el temps de formació i comunitari i ajuda a tenir una major corresponsabilitat a les llars.

tots setmanahoraris

Códi de seguretat