Participem a una jornada de la XIB

reuniopactetemps

El passat 8 de juliol Fundació Joia va participar en una jornada de la Xarxa d'Inclusió Laboral de Barcelona (XIB) i la Xarxa NUST sobre la gestió del temps. L'acte va tenir lloc a la Casa Elizalde de Barcelona.

La Xarxa NUST va explicar a les entitats de la XIB què és el Pacte del Temps i com poden participar d'ell. A més se'ns va convidar a Fundació Joia, com a part del grup motor de la Xarxa NUST i com a membres del grup impulsor del Pacte del Temps, a explicar el nostre model de Gestió per Competències en els perfils assistencials vinculat amb l'E-Treball assistencial.

Va ser una jornada on les entitats de la XIB van poder debatre i compartir diferents experiències de com estan gestionant el temps en les seves organitzacions per a aconseguir dirigir aquest temps més cap al lema que proposa el Pacte del Temps.

D'altra banda, es va realitzar una dinàmica de grup on les entitats de la XIB van emplenar l'inventari del Pacte del Temps per a poder fer una primera anàlisi diagnòstica de la seva entitat en relació a la gestió del temps i se les va convidar a unir-se al Pacte del Temps.

Aquí trobaràs més informació sobre el Pacte del Temps.

Códi de seguretat
Actualitzar