Els serveis de Sants participaran a la Festa Major de Sants

sants festamajorAquest mes d'agost les persones usuàries del servei Prelaboral, de Rehabilitació Comunitària i de Rehabilitació de Joves de Sants-Montjuïc de Fundació Joia participaran a la Festa Major de Sants, i ja han estat treballant en la decoració d'un dels carrers.

Els diferents serveis de Sants col·laboren amb la comissió de festes del carrer Galileu per ajudar amb l’ornamentació que realitzen a les festes de Sants.

Encara no es pot comentar la temàtica decorativa, però esperem que quedi ben bonic perquè la gent pugui gaudir passejant i admirant aquesta iniciativa popular tan emblemàtica del barri.

De cara al mes d’agost, coincidint amb les festes de Sants, ens conviden a un esmorzar i espectacle de màgia en agraïment a les tasques realitzades.

Aquí trobaràs més informació sobre la Festa Major de Sants.

Códi de seguretat
Actualitzar